Organizacja wystaw

 

Regulamin Galerii Sztuki A-1

1. Autor wystawy uzgadnia z Kierownictwem Galerii Sztuki A1 termin oraz czas trwania wystawy na min. miesiąc przed planowanym wernisażem:

 

2. Autor wystawy zobowiązany jest do przesłania na adres k.kolodzieczyk@pk.edu.pl  (co najmniej na dwa tygodnie przed otwarciem wystawy) następujących materiałów:

 

3. Autor wystawy uzgadnia z Kierownictwem Galerii Sztuki A1 miejsce ekspozycji:

 

4. Autor wystawy zobowiązany jest do:

 

5. Galeria Sztuki A1 nie zapewnia obsługi technicznej przy montażu i demontażu wystawy oraz transportu dzieł sztuki jak i transportu samych autorów (pracownicy PK nie pełnią funkcji obsługi technicznej)

 

6. Galeria Sztuki A1 nie zapewnia wszelkich usług poligraficznych:

 

7. Galeria Sztuki A1 nie zapewnia poczęstunku oraz nie udostępnia szkła, zastawy, obrusów

 

8. Na życzenie autora wystawy, Galeria Sztuki A1 udostępnia antyramy formatu 50/70 cm i system montażu, których ilość musi zostać potwierdzona pisemnie w chwili ich otrzymania

 

9. Autor wystawy zobowiązany jest odkupić lub pokryć z własnych funduszy straty wynikłe z uszkodzenia powierzonego mu sprzętu

 

10. Galeria Sztuki A1 zapewnia oprawę merytoryczną wernisażu (otwarcie wystawy)

 

11. Galeria Sztuki A1 ze swojej strony zobowiązuje się do umieszczenia informacji o wystawie na stronie głównej Politechniki Krakowskiej w dziale „Aktualności” oraz na stronie własnej Galerii Sztuki A1 (www.a1-galeria.pk.edu.pl) jak i na facebooku

 

12. Opłata za wynajem sali galeryjnej (nie dot. obecnych i byłych  pracowników PK oraz studentów) wynosi 150,00 zł  za tydzień. Płatność należy uiścić na 7 dni przed planowanym wydarzeniem